أخبار عاجلة
«غسق».. مسلسل ليبي يعرض جرائم داعش في رمضان -
مقلب في آسر ياسين بأولى حلقات الـ«Big Million» -

"طول ما هى فى بيت أبوها تدلع" محمد هنيدى: الولد عندى بيخدم البنت

"طول ما هى فى بيت أبوها تدلع" محمد هنيدى: الولد عندى بيخدم البنت
"طول ما هى فى بيت أبوها تدلع" محمد هنيدى: الولد عندى بيخدم البنت

نستعرض لكم أهم وأخر الاخبار في المقال التالي

قال الفنان محمد هنيدى إنه كان مدللا كثيرا فى فترة الطفولة لأنه كان أصغر أخواته، وكانوا 4 بنات، وكنت مجرد لعبة بين أيديهم، والآن باعمل العكس وبجعل أبنائى الأولاد يخدمون البنات، مستطردا: البنت طول ما هى فى بيت أبوها تدلع.

وأضاف خلال مداخلة مع برنامج ماما دوت أم، أنا لا أستطيع السيطرة على نفسى عندما أغضب وأولادى بيقولولى "شكلك بيبقى بيضحك قوى وأنت متعصب، وأنا مش بعرف أسيطر وببقى نفسى أكمل جد، وأنا صغير كنا مسافرين مع والدى فى ليبيا وخرجنا فى سوق كبير وكان عندى 4 سنين وقالى ما تلعبش فى حاجة وركنا العربية جنب حفرة وأنا فكيت الفتيس ووقعنا فى الحفرة وكان معايا بيبى صغير، وأخدت قلم قعد 3 أيام خدى وارم.

وتابع: دور الست مسئولية كبيرة، وتواجد الراجل مهم بنصائحه ووجوده، ولازم يكون موجود ويشترك، كورونا عملت حاجة كويسة وهى اللمة، وأظهرت مهاراتنا فى الطبخ، وخليتنا نزهق من أكل بعضنا، وفى الحقيقة احنا اللى بنتربى مع العيال لأننا ما اتربيناش على التكنولوجيا.

 

بوابة الفن الالكترونية أخبار الفن والمشاهير في العالم العربي والعالم تابع أحدث أخبار وصور مشاهير الشرق الأوسط والعالم تابع اهم واخر اخبار وحكايات مشاهير نجوم الوسط الفني والرياضي اخبار الفن والمشاهير

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

السابق تقرير لا يفوتك.. إكسترا نيوز تبرز جهود مؤسسة حياة كريمة فى دعم المواطنين بسوهاج
التالى النجم أحمد عبد العزيز يكشف أسرار حياته الشخصية فى "واحد من الناس".. الجمعة