أخبار عاجلة
ريهام أيمن تخطف الأنظار عبر انستجرام -
نور عمرو دياب تخطف الأنظار بملابس محتشمة -

نسرين أمين تنفعل على المتابعين: كل واحد أدرى بظروفه

نستعرض لكم أهم وأخر الاخبار في المقال التالي

إيمان مندور | في الأخبار،حياة المشاهير تاريخ النشر: الأربعاء ، 1 أبريل 2020 - 14:47 | آخر تحديث: الأربعاء ، 1 أبريل 2020 - 15:8 4/1/2020 2:47:50 PM

وجهت الفنانة نسرين أمين الشكر للفنانين الذين يواصلون تصوير أعمالهم الرمضانية الآن، في ظل التحذيرات المستمرة من فيروس كورونا.

كتبت نسرين عبر حسابها على Instagram: "تحياتى وتقديرى لكل الفنانين والفنيين اللى بيشتغلوا فى الظروف الصعبة اللى العالم فيه سواء خلف أو أمام الكاميرا.. ربنا يحفظنا".

لكن واجهت الفنانة انتقادات من الجمهور بسبب دعمها لخروج الفنانين، رغم تشديدات الدولة بضرورة البقاء في المنزل، للحد من انتشار الفيروس المستجد، وكتب أحدهم: "والله ياريت رمضان يكون نضيف السنة دى من غيروا ولو قعدتوا فى البيت مش هنموت وياريت ما يكون عندك إحساس الأبطال إن أنتوا بتنزلوا تعملوا المستحيل فى ناس أولى بالأجور الخرافية اللي بتخدوها عشان مجرد انه يعيش ربنا معاكوا".

لترد عليه نسرين كتبة: "لا الحقيقة أنا عندى إحساس الأبطال فعلا وأنا حرة.. حضرتك ممكن تلغى المتابعة بما إن أنا مش عند حسن ظنك".

صورة

وكتب آخر: "والحمد لله مفيش موسم حج السنة دى عشان ما نشوفش أي حد منكوا في الكعبة المشرفة"، لترد عليه كاتية: "إلغي المتابعة يا أستاذ هاني ماتضايقش نفسك"، وكتب متابع ثالث: "من غير زعل.. ده مش وقت شغل الفنانين دلوقتي خالص"، لترد عليه كاتبة: من غير زعل كل واحد وظروفه".

صورة

يشار إلى أن آخر أعمال نسرين أمين كان في الجزء الثالث من مسلسل "نصيبي وقسمتك"، من خلال قصة "ع الهادي يا زبادي"، بطولة نبيل عيسى، ومدحت تيخا، وحجاج عبد العظيم، وإيناس مكي، من تأليف عمرو ‏ياسين وإخراج مصطفى فكري، وإنتاج أحمد عبد العاطي‎.‎

شاهد- هدية حسن شاكوش لريهام سعيد في عيد ميلادها

إيناس عز الدين تهاجم إيناس عز الدين وتطالب هاني شاكر بالتدخل


بوابة الفن الالكترونية أخبار الفن والمشاهير في العالم العربي والعالم تابع أحدث أخبار وصور مشاهير الشرق الأوسط والعالم تابع اهم واخر اخبار وحكايات مشاهير نجوم الوسط الفني والرياضي اخبار الفن والمشاهير

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

 
var sc_security="c41a4ba1"; var sc_https=1;